תכשיטים מעוצבים בעבודת יד

נכתב ע"י tania id בתאריך March 18, 2021

תכשיטים הם דרך נפלאה להראות את הייחודיות שלך ולהעניק לעצמך ביטוי. בניגוד לתכשיטים שמיוצרים באופן תעשייתי או מסחרי, תכשיטים מיוחדים בעבודת יד הם בעלי נוכחות קסומה ומהפנטת, כמעט כמו חפצים בעלי כוח מאגי. בין אם את אוהבת שרשראות, עגילים או טבעות – תמיד כדאי שתבחרי לעצמך תכשיטים מעוצבים בעבודת יד, בעלי חומרי גלם איכותיים וייחודיים, אשר יעניקו לך נוכחות קסומה.  לבחירת תכשיטים בעבודת יד יש יתרונות רבים, והם יאפשרו לך להרגיש הכי מיוחדת ולבטא את האישיות שלך. את מוזמנת לגלות את היתרונות הנפלאים של תכשיטים בעבודת יד עטופים באהבה.

תהליך יצירת תכשיטים בעבודת יד 

תכשיטים הנעשים בעבודת יד הם מלאכת מחשבת של ממש, ובהם מעצב/ת התכשיטים מכין אותם ידנית בהמון אהבה וכוונה. שלא כמו בייצור תעשייתי, אשר בו נוצרים אינספור תכשיטים שלמעשה נראים בדיוק אותו דבר, בעבודת יד התכשיטים הם במהדורה מוגבלת ומצומצמת. כך תוכלי להבטיח לעצמך שהתכשיט שלך הוא ייחודי ונעשה בהשראת תהליך של יצירה ואהבה. בסטודיו "הדס תכשיטים" תמצאי תכשיטים שנוצרו מתוך תהליך יצירתי ואמנותי. לכל תכשיט ניתנת תשומת הלב המרבית תוך שימוש בחומרים ייחודיים, כגון בדים ורקמות. 

תהליך העיצוב כולל רקמה בעבודת יד, כאשר אין כל מכונה שיכולה לרקום על מתכת, ועל כן מדובר באומנות חדשנית וייחודית שמאפיינת את התכשיטים. כל תכשיט נרקם בעבודת יד על ידי נשים מקומיות, שיושבות ורוקמות בסבלנות ובעבודה ממושכת כל פריט, ועל כן ייחודם של התכשיטים טמון באנרגיות המיוחדות שמושקעות בכל דגם. עם כל קולקציה חדשה משתנים מקורות ההשראה של המעצבת ופותחים אפשרות להרגיש גיוון וייחודיות – מבחינת שילוב החומרים, הצבעים, הטקסטורות והמתכות – אשר מבטאים את הניגודים שמרכיבים את חיינו באופן הרמוני ויפה. 

חומרי גלם איכותיים ובלתי שגרתיים

בתכשיטים בעבודת יד תמצאי דגש על חומרי גלם איכותיים, לרוב של מתכות כסף או זהב. כך תוכלי למצוא תכשיטים בעבודת יד מכסף ואף תכשיטי זהב בעבודת יד. מומלץ לא להתפשר על פחות ממתכות טובות או מצופות בציפוי זהב או כסף, על מנת לשמור על איכות התכשיט ועמידותו לאורך זמן. בסטודיו "הדס תכשיטים" תוכלי למצוא קולקציות מגוונות של שרשראות עבודת יד, טבעות עבודת יד ועגילים עבודת יד – אשר עשויים ממתכות מצופות בזהב ובכסף.

מומלץ לחפש אחר עיצוב תכשיטי כסף בעבודת יד או בציפוי זהב, שבהם נעשה שימוש בחומרים מיוחדים. כך תוכלי לשחק עם המראה שלך, לגוון את הסגנון שלך בכל הזדמנות, וליצור לעצמך מראה יצירתי וצבעוני. בסטודיו "הדס תכשיטים" תוכלי למצוא מגוון תכשיטים שבהם משלבת המעצבת חומרי גלם בלתי שגרתיים וייחודיים. התכשיטים נמכרים בזכות השילוב המיוחד בין רקמות ובדים, אשר עוברים תהליך מיוחד של שימור, למתכות המצופות זהב או כסף. בנוסף לשילובים של מתכות עם בדים ורקמות בעבודת יד, משלבת המעצבת גם צבעים על גבי המתכת בשיטה ידנית – והתוצאה יפיפייה .

סטודיו הדס תכשיטים – ביטוי אישי ייחודי 

בסטודיו תמצאי מגוון של תכשיטים מעוצבים בעבודת יד המיוצרים בישראל. כחלק מתהליך הייצור נעזרת המעצבת במפעל מוגן "דרך האמנות", שבו משולבים אנשים מתמודדי נפש. התכשיטים נעשים בתהליך יצירה עם הרבה אהבה, תוך רצון להעניק לך נוכחות מיוחדת ותכשיט עמיד ואיכותי. וזה אולי גם הסוד של היופי בתכשיטים. תכשיטים בעבודת יד יעניקו לך נוכחות ייחודית ואפשרות לביטוי אישי, ותוכלי להיות בטוחה שלא תראי כמו אף אחת אחרת. אז בפעם הבאה שאת מתכננת לרכוש תכשיטי זהב בעבודת יד או תכשיטי כסף בעבודת יד – זכרי שהבחירה שלך תעניק לך יתרונות נפלאים. 

אני מזמינה אותך ליהנות ממגוון תכשיטים בעבודת יד הנוצרים מאהבה גדולה לאמנות וליצירה – סטודיו "הדס תכשיטים" הוקם לפני כעשור, ומתמחה בתכשיטים מיוחדים שנוצרים בעבודת יד, בעלי אמירה ייחודית ואמנותית. התכשיטים מבטאים חיבור בין חומרים, רקמות ובדים על גבי מתכות טובות, אשר יוצרים אסתטיקה והרמוניה. את מוזמנת להתרגש מתכשיט חדש וייחודי, וליצור עמנו קשר בכל שאלה – על ידי "צור קשר" באתר, בדוא"ל: hadas.jewelry11@gmail.com, או בטלפון: 052-4846815. 

 

לחזור להתחלה
Sale

לא זמין

אזל המלאי