ואהבת לרעך כמוך- גם כשהיא שונה ממך | קמפיין מיוחד

נכתב ע"י hadas koka בתאריך January 01, 2023
אני לא חושבת שיש אנשים שלא מתכווצים לנוכח השיח שרץ בשבועות האחרונים. שיח של אנחנו והם. שיח מפלג. לא שיח מאחד, מכיל או מחזק. וזה כואב לי בכל נים ונים. אז החלטתי לא לשתוק, כי דווקא אצלי בעסק, יצרנו את ישראל היפה והאנושית- והחלטתי שזה מסר שחשוב לי להאיר החוצה.
מי שעוקבת כבר יודעת שכמעט שנה שגאלה רחמילביץ' מלווה אותי בעסק.גאלה ואני נשים מאוד שונות.אני דתיה מתנחלת, היא אתאיסטית א-ב-ל רב המשותף מהשונה;
שתינו יוצרות, שתינו נשים, שתינו דומיננטיות, שתינו אוהבות את המדינה שלנו, אוהבות אומנות וחשובה לנו עשייה ויצירה כחול-לבן.ויחד, על אף השוני, רב המשותף, ואנחנו עובדות יחד באהבה גדולה,מכילות ומכבדות את השוני בינינו, ובדיוק כמו שאנחנו מכבדות את השוני המחשבתי ביננו בכל מה שקשור לעסק אנחנו מכבדות את השוני האנושי ביננו.
דווקא השיח על האמונות השונות שלנו וראיית העולם השונה שלנו
יוצר יחד חיבור מרתק, מעשיר ומסקרן שיוצר עולם נפלא שאליו אתן נחשפות אליו בעסק שלי.
לכן, בשיחה ביננו, צחקנו ש'חבל שלא רואים אותנו. הרמוניה נהדרת ומגוונת'. וכך נולד הפרויקט המרגש הזה.
פרויקט שמעניק במה לנשים נפלאות ושונות
כל אחת מרקע אחר, עם תפיסת עולם שונה, עם דרך חיים שונה
אבל כולן עם אהבה גדולה לזולת ודרך ארץ.
נרקמו ברגע חיבורים נהדרים שמחקו ברגע את כל התוויות: דתיה/ חילונית, מתנחלת/צפונבונית, שכירה/עצמאית, אשכנזייה/ מזרחית, ימנית/שמאלנית. ברגע אחד, כל התבניות והתוויות התנדפו להם, כי בסופו של יום- כולנו רקמה אנושית אחת.
נשים ואנשים עם אהבה גדולה בלב והמון מן המשותף.
וכולן, עם כל השוני והמגוון- עונדות יחד 'הדס תכשיטים'.
אז בואו נאיר ביחד את המשותף והמאחד
ולא ניתן במה ומקום לשיח מפלג.
ואהבתך לרעך כמוך- גם כשהיא שונה ממך
היופי בשוני | דתיות וחילוניות מביאות קול של חיבור
ותודה לכל הנשים הנפלאות שבחרו לקחת חלק
למני פל הצלם עם החיוך- שנתן תחושה הכי נוחה על הסט גם למי שלא רגילה להצטלם
ותודה רבה רבה לגאלה וטליה שאיפרו מהמם והדגישו את היופי של כל אחת!
ולגאלה שאין כמוה שפתחה את ביתה וליבה 💞💞
אהבת? התחברת?
אז מי זו מי - ומה היא בחרה לענוד
משמאל- גאלה רחמילביץ' מהוד השרון. בת 37. מנטורית ויועצת עסקית, סטייליסטית ועיתונאית. "האנטיתזה המושלמת להדס- ועם זאת- החיבור המושלם. הסיניים אומרים יין-ויאנג, חכמים אחרים טוענים שהפכים נמשכים, אבל במבחן המציאות היום-יומית הפשוטה שלנו, לשונות ביננו אין משמעות כשכל ערכי הייסוד שלנו זהים- אהבת אדם באשר הוא".
עונדת שרשרת לריאן ועגילי אילי
מימין- הדס קוקה מתקוע. בת 34, נשואה לאדיר ואמא לשלושת המהממים- כרם, יהל ונהרי.
בעלת ומעצבת המותג הישראלי 'הדס תכשיטים'.
"אני מרגישה זכות גדולה שיזמנו והפקנו יחד, גאלה ואני, יום נשי מחבר ומגשר.
שיח של הפריה, אמנות, יצירתיות, אהבת הארץ, נשים ועוד המון. בתור יוצרת אני מאמינה שאמנות זה דבר מחבר והתרגשתי לראות ביום הצילומים עד כמה".
משמאל- מיטל עוזרי מנריה. בת 30, נשואה ואמא ל3. סטייליסטית.
"בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי אני מאמינה שבכוחנו להניח בצד את מה שמפלג ולתת מקום גדול לחיבור ולכל המשותף בינינו, אם לא אנחנו אף אחד לא יעשה את זה עבורנו!".
עונדת שרשרת כוכב, שרשרת דולב, שרשרת אמיתה גדולה דו"צ עם הביטוי 'חופשיה', עגילי מרקש וטבעת חריטת כותנה מלבנית

מימין- גל אלבז מגבעתיים. בת 34, נשואה. יועצת איקומרס ובניית אתרים, יזמית פרו נשים ודוגמנית. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי כשאני מגיעה למפגשים של נשים עם סקרנות ופתיחות זה לרוב משתלם. נקודות הדמיון בין האנרגיות והגישה לחיים ממלאות אותי בתקווה, במיוחד לאור הסערה הפוליטית".
מימין - אדר ששון-פנקסוביץ מירושלים. בת 36.5, נשואה ואמא ל4. שחקנית ויוצרת, בוגרת ניסן נתיב. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי מעצם המקצוע אני מתעסקת רוב הזמן בבני אדם, ברגשות ובצרכים שלהם, וראיתי ביום המרגש הזה הזדמנות לחיבור ישר דרך הצורך שמניע את העולם- אהבה".
עונדת שרשרת ציפור ושרשרת קזבלנקה. טבעת חריטת כותנה מלבנית וטבעת עלים לונה טורקיז ים. עגילי חישוק שיושקו בקרוב

משמאל- רניה ברון מתל אביב. בת 54, נשואה ואמא ל-3. מעצבת חזותית, אמנית ודוגמנית.
"בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי מאמינה גדולה בחיבורים ובכוח נשי, בקבלת והכלת דעות שונות משלי, מבלי להיכנס לשיפוטיות".
משמאל- תמרה דהן מתקוע. בת 38, נשואה ואמא ל-4 בנים. עובדת עם נשים סביב תקופת הלידה: דולה, מדריכת הכנה ללידה, עיבוד לידה, אחות, ובשבוע הבא מגשימה חלום ומתחילה קורס מיילדות. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי זו הזדמנות נוספת לחיבור הפשוט הזה שאני כל כך אוהבת בין אנשים. מפגש של עיניים והקשבה. ועם נשים החיבור הזה אפילו מידי וחזק עוד יותר. אני אוהבת מפגשים שיש בהם הרבה פשטות ואמת, הרבה שחרור מהגדרות שגורמות לריחוק ביום יום שלנו, וזה גם אחד הדברים שאני מאוד אוהבת בעבודה בבית חולים. מבחינתי זה ערך עליון לתת יחס שווה לכל אדם- גם בחיים וכמובן גם בעבודה שלי".
עונדת שרשרת לריאן, צמיד זהב תלתן פתוח, טבעת קיארה וטבעת תלתן פתוחה סגולה

מימין- עינבר דרור לקס מחדרה. בת 46, נשואה באושר לגולן (האגדה) לקס ואמא לנועם ומיה.
אוצרת ומוזיאולוגית בתחום ההיסטוריה המקומית, התרבות החומרית והאמנות החזותית העכשווית. אוצרת תערוכות ומארגנת אירועי אמנות שונים בארץ ובעולם, במוסדות ציבוריים ופרטיים, בחללים אלטרנטיביים ובמרחב הציבורי. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי כפמיניסטית אני מאמינה בחיבורים בין א.נשים בכל צורה, גיל, מגדר, צבע וזהות. בתקופות אפלות וקשות שהאלימות גואה, רוצה להאמין בכוחם של א.נשים למצוא את המשותף ולא המבדל".
משמאל - שרית מלמד מתקוע, בת 53, אמא לשישה וסבתא לאחת ועוד בדרך.
יוצרת, עוסקת בריפוי אנרגטי. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי אני מאמינה שתמיד מה שמחבר משמעותי יותר ממה שנראה שונה או מפריד. מתפללת שכל מפגש כזה יוסיף אור וטוב, והנה- כך קורה!".
עונדת שרשרת בגדד, שרשרת אלון דו"צ ועגילי חישוק ריאל

מימין- מיכל לאב-שורץ מתל אביב. בת 40, אמא ל-3 בנות. מנהלת פרויקטים.
"בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי הגעתי אתמול כי אני חושבת שאנחנו חיות בתקופה מאוד מאתגרת מבחינת הקשרים החברתיים והפילוג שקיים כרגע בחברה שלנו, ואני לגמרי מאמינה שבמפגשים אישיים מגלים כמה רב הדומה על השונה. מאוד תומכת בחיבורים נשיים ובכוח נשי".
משמאל- טליה אנגלמן מיפו. בת 27, נשואה +1. צלמת, מאפרת ומסרקת- עצמאית.
"בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי אני דוגלת ב'חיה ותן לחיות'. כולנו רוצים לחיות בכיף עם מי שסביבנו, ואין סיבה שלא יהיה לנו נעים. כל אחת נמצאת במקום שלה שמיועד לה, ולכל אחת הבחירות שלה, וזה לא צריך לפגוע בקשר הבין אישי. וממש יש מקום לכבד את מקומו של האחר בתוכי".
עונדת שרשרת לריאן ועגילי גאלה

מימין- אלה צוברי, במקור מתל אביב, חיה בשנים האחרונות בתקוע. בת 35, רווקה. עצמאית, מורידה לעולם המעשה יוזמות ורעיונות בתחומי התרבות והיצירה. "בחרתי לקחת חלק בפרויקט כי אני מאמינה באנשים ונשים שהם לא תוויות, ומשפטים חד משמעיים עם סימני קריאה, אלא דמויות עגולות ומורכבות, עם סימני שאלה, עם אהבות וכאבים, ועם רצון לעולם של אמון וטוב ויחד".
עונדת מקולקציית הכסף החדשה שתושק בקרוב
לחזור להתחלה
Sale

לא זמין

אזל המלאי